Results 1 to 4 of 4

Thread: (DUTCH) Probleem met OUTLOOK EXPRESS instellingen bij junk-mail (DUTCH)

Hybrid View

pindakaas Guest

Default (DUTCH) Probleem met OUTLOOK EXPRESS instellingen bij junk-mail (DUTCH)

Ik probeer Zone Labs aan te zetten om junk emails tegen tegaan, maar ik krijg hem niet werkend?In inbox ga ik op de email staan en klik vervolgens blok sender en block sender company maar er komt niets in te staan, en als ik vervolgens weer een (junk)email van die persoon ontvang staat deze gewoon weer in deb Inbox en NIEt bij Junk email.EN bij het opstarten van outlook krijg ik steeds een waarschuwing van Zone Labs dat ik iets moet doen bij 'Beeld" en dan bij Layout maar bij Beeld staat geen Layaout?Dus wie kan mij helpen AUBWill

Operating System:Windows XP Home Edition
    Product Name:ZoneAlarm Internet Security Suite
    Software Version:6.5

billc Guest

Default Re: (DUTCH) Probleem met OUTLOOK EXPRESS instellingen bij junk-mail (DUTCH)

Ik spreek het geen Nederlands. Ik heb iemand wie doet zodat zij kan u helpen met de elektronische post verstuurd. De controle terug naar ziet of heeft hij geantwoord. Ik heb een vertaler gebruikt om dit te schrijven.

thav Guest

Default Re: (DUTCH) Probleem met OUTLOOK EXPRESS instellingen bij junk-mail (DUTCH)

BillI have explained wat the problem is to Pindakaas and i have write a english txt for him to send for customer care.I hope his problem will solved.RegardsThav

Message Edited by Thav on 09-24-200611:53 PM

thav Guest

Hallo WillIk had hetzelfde probleem en heb kontakt gehad met de support afdeling. Het blijkt dat
    de junkmail alleen werkt met de engelse versie van outlook-express en outlook.Het enige wat je kan doen is de junkmail box uitvinken, maar dat is niet de oplossing. Wat ik heb gedaan is de aanschaf (downloadupgrade) ongedaan laten maken via customer support. Omdat jij aangeeft dat je geen engels kan zal ik je een voorbeeld geven dat je kan e-mailen naat customer support. Ik heb van hen een e-mail gekregen die ik uit moest printen en invullen. Het is een Letter of Destruction Agreement voor gedownloadde versies. Een brief waarin je verklaart
    het gedownloadde programma en eventueel gebrande cd's te vernietigen. Dit formulier moet je invullen en
    faxen of opsturen.
    Dan start de terugbetaling, wat een paar weken kan duren.
    Dear Reader of this e-mail.I have upgraded to ZoneAlarm Internet Security Suite.I have the following problem with the program.In outlook -express i get always a popup " Warning: ZoneAlarm will not works unless you display your folders list."I have
    contacted technical support and they find out that e-mail buddy not work with a non-english version of outlook and outlook-express.I am a bit disappointed about it, because i was meaning to buy a compleet program, but it seems that ZA this not can delivery now.
    Therefore i ask you for a refund.sincerely yours,

Kopieer en plak de engelse tekst in een e-mail vergeet niet je naam onderaan te zetten en als je een orderbevestiging via e-mail hebt gehad vermeldt dan ook het ordernr: en datum en stuur die mail dan naar

customercare apestaart zonelabs.comSucces en probeer iemand te vinden die voldoende engels kan om je eventueel verder te helpen.
    P.S. Als je geen upgrade hebt aangeschaft maar de volledige versie vervang dan "upgraded to "door "buyed"
    Mijn engels is ook niet perfect, maar kennelijk voldoende om dit af te handelen.

Message Edited by Thav on 09-25-200612:02 AM

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Bookmarks